فروش 5 سولفوسالیسیلیک اسید-خرید سولفوسالیسیلیک اسید

خرید سولفوسالیسیلیک اسید: فروشگاه ایکس شیمی فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی، آماده فروش 5 سولفوسالیسیلیک اسید با کیفیت و قیمت مناسب می‌باشد. (جهت اطلاع از قیمت 5 سولفوسالیسیلیک اسید و خرید سولفوسالیسیلیک اسید تماس حاصل فرمائید).

اطلاعات محصول در شرکت Merck آلمان

خرید 5 سولفوسالیسیلیک اسید

Product Description

Molecular Formula: C7H6O6S • 2H2O Molecular Weight: 254.2
CAS Number: 5965-83-3 λmax: 297 nm Extinction coefficient: EmM = 2.51 (NH4OH, pH 10.3) Synonyms: 2-hydroxy-5-sulfobenzoic acid, 3-carboxy-4-hydroxybenzenesulfonic acid1

5-سولفوسالیسیلیک اسید چیست

5-اسید سولفوسالیسیلیک با فرمول شیمیایی C۷H۶O۶S یک ترکیب شیمیایی است. که جرم مولی آن ۲۱۸٫۱۸۵ g/mol می‌باشد. این ماده یک معرف است که به عنوان یک محلول ثابت در الکتروفورز پروتئین استفاده می شود. کاربردهای صنعتی این معرف شامل استفاده به عنوان ماده کلاتور فلزات و تهیه مواد فعال کننده سطحی ، کاتالیزورهای آلی و مواد افزودنی گریس می باشد.

استفاده از اسید 5-sulfosalicylic در تشخیص فلزات در محلول ها و در نمونه های حاصل از حالت جامد گزارش شده است.سولفوسالیسیلیک اسید قبل از تجزیه و تحلیل HPLC برای میتوکسانترون و 6-مرکاپتوپورین در پلاسما در بارش پروتئین نمونه های پلاسما استفاده شده است.

از اسید سولفوسالیسیلیک برای تعیین میزان پروتئین ادرار در آزمایشات ادرار استفاده می شود. این ماده شیمیایی باعث رسوب پروتئین های محلول می شود که از درجه کدورت اندازه گیری می شود.

ایمنی:

اگر بلعیده شود مضر است.
باعث تحریک پوست می شود.
باعث تحریک جدی چشم می شود.
در صورت تماس با پوست با آب و صابون زیاد بشویید.

خطر مسمومیت

جهت خرید سولفوسالیسیلیک اسید با ما تماس بگیرید.