مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

تهران، شهری که قطب اجتماعی، سیاسی و البته اقتصادی ایران در عصر معاصر می باشد در زمینه فروش مواد شیمیایی نیز صاحب مقام و رتبه می باشد و شاید بهتر است که بگوییم برای خودش قطبی است.
در تهران مراکز خرید و فروش مواد شیمیایی مختلفی وجود دارد. عده ای از اینها مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران صنعتی هستند، که در مقیاس و گرید صنعتی کار می کنند و برخی دیگر در حیطه آزمایشگاهی در حال فعالیت هستند و عده ای دیگر هم تلفیقی از این دو!

فروش مواد شیمیایی در تهران

ناصر خسرو:

خیابان ناصر خسرو یکی از اولین خیابان هایی است که در تهران ساخته شده است و هم اکنون جزوی از بازار بزرگ تهران محسوب می شود. خیابان ناصر خسرو مملو از بناهای تاریخی با معماری زیبا می باشد. ساختمانها و بناهایی همچون مدرسه دارالفنون، سرای روشن، مدرسه شمس الاماره و حوزه علمیه مروی.
دارالفنون، نخستین دانشگاه مدرن و اولین موسسه در حیطه ی آموزش عالی بود که آغازگر آموزش مدرن در ایران بود. کاخ شمس الاماره (عمارت خورشید) یکی از نخستین بناهای مرتفع تهران قدیم است که قدمت آن به 150 سال پیش برمی گردد.

سوای بعد تاریخی و زیبایی شناختی آن، این محله و منطقه از تهران از دیرباز جزو اولین مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران بوده است. البته اگر روزی گذرتان به این محله و خیابان افتاد قطعا اشخاصی به نزدیکی شما آمده و زیر گوش شما کلمه دارو را هم به آهستگی خواهند گفت! خب شاید برای شما سوال پیش بیاید که قضیه از چه قرار است؟! قضیه از این قرار است که در این محله همانطور که مرکز فروش مواد شمیایی در تهران است، محلی غیر قانونی و بازار سیاه برای فروش داروهای کمیاب نیز می باشد. دارهای کمیابی که در هیچ بیمارستان و داروخانه ای یافت نمی شود، در این محله به صورت غیر قانونی از این دست به آن دست و در نهایت با قیمت های عجیب و غریب به دست نیازمندان می رسد و عمدتا تاریخ مصرف گذشته و حتی تقلبی! بگذریم…

داروهای تقلبی ناصرخسرو

بله خیابان ناصر خسرو که از یک سمت به بازار تهران و از سمت دیگر به میدان امام خمینی(توپخانه سابق) می رسد از دیرباز مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران بوده است که مواد شیمیایی هم در گرید صنعتی و هم در گرید آزمایشگاهی در آن یافت می شود. اما چندی است که به دلیل وجود انبار های غیر استاندارد و غیرقانونی ذخیره مواد شیمیایی در این منطقه و خطراتی که برای شهروندان دارد، شهرداری فشار بر کسبه را افزایش داده و با بستن مراکز غیر قانونی از این صنف خواسته است که از مرکز شهر خارج شده و به بیرون شهر عزیمت کنند. که با توجه به خطراتی که مواد شیمیایی از حیث حریق و موارد دیگر برای مردم و کسبه ی این منطقه دارد این درخواست نامعقول نبوده و عده ی بسیار زیادی از کسبه از محله ناصر خسرو به بازار کیمیا واقع در جاده امام رضا (خاوران) نقل مکان کرده اند.

اما با تمام فشار ها و درخواست ها، محله ناصر خسرو همچنان یکی از مهمترین مراکز فروش مواد شمیایی در تهران می باشد که با مراجعه به آنجا قطعا دست خالی برنخواهید گشت!

بازار کیمیا

بازار کیمیا در حال حاضر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران می باشد که به صورت قانونی برای صنف فروشندگان مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی از طرف مراجع ذیصلاح مدنظر قرار گرفته است اما به دلیل مسیر نامناسب از طرف این صنف با استقبال قابل توجی مواجه نشده است و از مغازه های صنفی آن بیشتر به عنوان انبار استفاده می شود.
آدرس: تهران، خیابان خاوران، بزرگراه امام رضا (ع)، بعد از میدان آقانور می باشد.

بازار کیمیا مواد شیمیایی

شرکت های فروش مواد شیمیایی

مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران، شرکت های خصوصی نیز می باشند که به صورت بسیار گسترده در مناطقی از تهران مشغول به فعالیت می باشند که میتوان از مناطق مهمی همچون خیابان مطهری تا میدان انقلاب و جمهوری و غیره…. نام برد.
شرکت ایکس شیمی از لحاظ دسته بندی در این طیف از فعالان بازار قرار می گیرد که در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی فعالیت می کنند.

ایکس شیمی

ایکس شیمی مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران، با ایجاد بستری مناسب و با به کارگیری افراد مجرب سعی بر تامین و توزیع تخصصی مواد شیمیایی با گرید آزمایشگاهی با کیفیت داشته و در این راه سال ها تجربه و فعالیت خود در این عرصه را به خدمت گرفته تا در خدمت شما هموطنان عزیز باشد و در این راستا رضایت مشتریان را در اولویت اهداف خود قرار داده است.

فروش مواد شیمیایی در تهران

ایکس شیمی با برخورداری از مجرب ترین متخصصان بازار مواد شیمیایی آزمایشگاهی و محیط های کشت میکروبی و  با در اختیار داشتن اشرافی مثال زدنی در این بازار و دسترسی به برندهایی همچون merck ، sigmaaldrich ،cdh گامی موثر در بهبود روند خرید مواد شیمیایی برداشته و سعی بر این نموده تا مشکلات موجود بر سر راه تامین مواد شیمیایی را برطرف نماید.

مرکز فروش مواد شیمیایی تهران