فروش ال آرژنین

فروشگاه ایکس شیمی فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی گرید آزمایشگاهی و صنعتی، آماده فروش ال آرژنین(آرژینین) با قیمت مناسب می باشد(جهت اطلاع از قیمت و خرید ال آرژنین تماس حاصل فرمایید).

اطلاعات محصول در شرکت Merck آلمان

فروش ال آرژنین

آرژینین ، که تحت نام ال آرژنین(L-argenine) نیز شناخته می شود یک اسید آمینه  است که در بیوسنتز پروتئین ها استفاده می شود .
آرژنین بسته به مرحله رشد و وضعیت سلامتی فرد ، به عنوان یک اسید آمینه نیمه حساس طبقه بندی می شود. نوزادان نارس قادر به تولید ال آرژنین در داخل نیستند ، بنابراین اسید آمینه را از نظر تغذیه ای برای آنها ضروری می سازد. اکثر افراد سالم نیازی به مکمل آرژنین ندارند زیرا این یک جزء کلیه غذاهای حاوی پروتئین است  و می توان از طریق گلوتامین از طریق سیترولین در بدن سنتز شد.

تاریخ

Arginine برای اولین بار در سال 1886  توسط شیمیدان آلمانی ارنست شولز و دستیار وی ارنست اشتایگر تولید شد. در سال 1897 ، شولز و ارنست وینترشتاین (1965-1865) ساختار آرژنین را تعیین کردند.  شولز و وینترشتین در سال 1899 آرژنین را از ornithine و cyanamide سنتز کردند 

منابع غذایی 

ال آرژنین یک اسید آمینه ضروری در انسان و جوندگان است ،و بسته به وضعیت سلامتی یا چرخه حیات فرد، مورد نیاز می باشد. به عنوان مثال ، در حالی که بزرگسالان سالم می توانند نیاز خود را به ال آرژنین تأمین کنند ، افراد نابالغ و در حال رشد نیاز به ال آرژنین در رژیم غذایی خود دارند ، و همچنین اشخاصی که تحت فشار فیزیولوژیکی می باشند، به عنوان مثال هنگام بهبودی آسیب های ناشی  از سوختگی ،یا هنگامی که روده کوچک و کلیه ها ، که مکان های اصلی بیوسنتز آرژنین است ، آسیب دیده اند.
 اما ، ال آرژنین یک اسید آمینه ضروری برای پرندگان است ، زیرا آنها چرخه اوره ندارند . برای بعضی از گوشتخواران ، به عنوان مثال گربه ها ، سگ ها ، آرژنین ضروری است ، زیرا پس از وعده غذایی ، کاتابولیسم پروتئین بسیار کارآمد آنها مقادیر زیادی آمونیاک تولید می کند که باید از طریق چرخه ادرار پردازش شوند ، و اگر آرژنین کافی نباشد ، سمیت آمونیاک حاصل می تواند کشنده باشد. این مساله مشکلی بوجود نمی آورد زیرا گوشت مصرف شده به اندازه کافی آرژنین دارا می باشد

منابع حیوانی ال آرژنین شامل گوشت ، لبنیات ، و تخم مرغ است ، و منابع گیاهی شامل انواع بذر که به عنوان مثال دانه ها، لوبیا و آجیل.

عملکرد

ال آرژنین نقش مهمی در تقسیم سلولی ، بهبود زخم ها ، از بین بردن آمونیاک از بدن ، عملکرد سیستم ایمنی ، و ترشح هورمون ها دارد. و همجنین در تنظیم فشار خون مهم می باشد.

هورمون رشد

آرژنین به صورت داخل وریدی در آزمایشات تحریک هورمون رشد استفاده می شود زیرا باعث تحریک ترشح هورمون رشد می شود . بررسی کارآزمایی های بالینی نتیجه گرفت که آرژینین خوراکی هورمون رشد را افزایش می دهد ، اما ترشح هورمون رشد را کاهش می دهد ، که به طور معمول با ورزش همراه است.  با این حال ، یک آزمایش اخیر نشان داده است که اگرچه آرژنین خوراکی سطح پلاسمایی L -arginine را افزایش می دهد ، اما باعث افزایش هورمون رشد نمی شود.

فشار خون بالا را

یک متاآنالیز نشان داد که L -arginine فشار خون را با تخمین هایی معادل 5.4 میلی متر جیوه برای فشار خون سیستولیک و 2.7 میلی متر جیوه برای فشار خون دیاستولیک کاهش می دهد.

مکمل با l -arginine فشار خون دیاستولیک را کاهش می دهد و بارداری را برای خانم هایی که فشار خون حاملگی دارند از جمله زنان با فشار خون بالا به عنوان بخشی از پره اکلامپسی کاهش می دهد . این فشار خون سیستولیک را کاهش نمی دهد و یا در هنگام تولد باعث افزایش وزن نمی شود

ایمنی

L-arginine به طور کلی به عنوان بی خطر (وضعیت GRAS) با مصرف حداکثر 20 گرم در روز شناخته می شود.

خرید ال آرژنین

خرید ال آرژنین هم اکنون در ایکس شیمی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت با گرید آزمایشگاهی.

خرید از ایکس شیمی در انواع برند و بسته بندی.