شرکت شیمیایی لیوفیلکم:

لیوفیلکم از سال 1983، بخش تحقیق و توسعه خود را برای تولید محصولات باکتریولوژی قابل اعتماد و با کیفیت بالا متعهد کرده است. تعهد به رضایت مشتری و تطبیق پذیری استثنایی تولید باعث رشد مداومه و افزایش کیفیت محصولات این شرکت و توزیع جهانی با نام تجاری لیوفیلکم شد. محصولات فوق در آزمایشگاه های میکروبیولوژی بالینی و صنعتی در بیش از 130 کشور از طریق عوامل و توزیع کنندگان استفاده می شود. در سال 2016، فرآیند تأیید FDA برای فروش نوارهای آزمایشگاهی MIC در ایالات متحده آغاز شد و Liofilchem Inc. در Waltham، Massachusetts به عنوان مرکز فروش و توزیع برای بازار ایالات متحده تاسیس شد.

3000 قلم در کاتالوگ

کاتالوگ شرکت شامل تقریبا 3000 مورد است که اساسا به دو دسته اصلی، میکروبیولوژی بالینی و صنعتی تقسیم می شود.

لیوفیلکم سیستم های تست شناسایی و حساسیت میکروبی، نوار تست MIC، دیسک های آنتی بیوتیکی در کارتریج، رسانه های کشت داده شده با مواد مخدر، مکمل های انتخابی، آماده برای استفاده از محيط کشت در پتري توری، لوله، بطری و پلاستيک، سيستم های غربالگری شيميايی و ميکروبی در غذا، شاخص های زیستی برای سیستم های کنترل فرآیند استریلیزاسیون .همچنین محصولات OEM و Private Label را تولید می کند.

microbiologia industriale

microbiologia clinica

فرآیندهای تولید کامل و کنترل کیفیت ٬ توسط کارکنان در دو کارخانه Roseto degli Abruzzi در محیطی به مساحت بیش از 7000 متر مربع انجام می گیرد. محیط تولید در لیوفیلکم نشان دهنده وضعیت پیشرفته در تولید است و رویه های عملیاتی مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی برای تولید می باشد. از آنجا که بسیاری از مشتریان ما صنایع دارویی از سراسر جهان هستند، فرآیندهای تولید ما بسیار شبیه به بالاترین استاندارد های شرکت های داروسازی می باشد. به عنوان یک تامین کننده صنایع دارویی، لیوفیلکم به طور دائمی تحت خود نظارتی قرار می گیرد. لیوفیلکم  دارای گواهینامه ISO 9001 برای مدیریت کیفیت و ISO 13485 به عنوان سازنده IVD است.