خرید گوانیدین تیوسیانات

فروشگاه ایکس شیمی فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی، دارویی و غذایی، آماده فروش گوانیدین تیوسیانات دارای استانداردهای لازم و قیمت مناسب می باشد.( جهت اطلاع از موجودی، قیمت گوانیدین تیوسیانات و خرید گوانیدین تیوسیانات با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید).

بخش فروش : 88914626

خرید گوانیدین تیوسیانات

اطلاعات ماده در شرکت مرک آلمان

گوانیدین تیوسیانات چیست

گوانیدین که کربامیدین نیز نامیده می شود، یک باز قوی و دارای حلالیت بالا در آب است. در شرایط معمولی پایدار بوده و جاذب رطوبت می باشد. مطالعات زیادی روی آمینو گوانیدین ها به منظور کاربردهای دارویی انجام گرفته شده است، به طوری که مشتقات گوانیدین و آمینوگوانیدین با فعالیت ضدمیکروبی در زمینه طبی و ضدعفونی کردن، مورد بررسی زیادی قرار گرفته اند. یکی از این ترکیبات ارزشمند از نمک های گوانیدین، گوانیدیتیوم تیوسیانات می باشد.

گوانیدینیوم تیوسیانات یا ایزوتیوسیانات گوانیدینیوم (GITC) یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان یک عامل مختل کننده قوی پیوندهای هیدروژنی آب به کار می رود، همچنین از این ترکیب در استخراج DNA و RNA از سلول ها به عنوان محافظ اسید نوکلئیک به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.
از دیگر کاربرد های این ترکیب، استفاده به عنوان عامل غیرفعال کننده ویروس هایی از قبیل ویروس آنفولانزای اسپانیایی است. این ترکیب ارزشمند یکی از اجزای اصلی کیت های تشخیصی از جمله کیت تشخیص کرونا می باشد این عملکرد اهمیت زیادی در مطالعه ی مطمئن و به دور از خطر ویروس ها دارد.
از دیگر کاربرد های مهم این ترکیب استفاده از آن در فرآیند کافت (Lysis) می باشد که در آن غشای بیرونی یاخته از بین می رود. این فرآیند در مطالعات زیست شناسی از اهمیت زیادی در استخراج RNA وDNA از سلول ها و ذرات ویروس برخوردار است. علاوه بر فرآیند کافت، گوانیدینیوم تیوسیانات با مختل کردن فعالیت آنزیم های RNase و آنزیم های DNase سبب می شوند تا فرآیند استخراج با کمترین آسیب به گونه های استخراج شونده پیش رود.

nglish NameGuanidine thiocyanate
CASNumber593-84-0Purity99%
Molecular formulaCH5N3.CHNSMolecular weight118.16
MDLMFCD00013027AppearanceWhite to off-white powder
RemarksGuanidinium thiocyanate can be used to deactivate a virus, is our commercial production compound.Synonymsguanidine monothiocyanate

این ماده را می توان با واکنش کربنات گوانیدینیوم با سولفات آمونیوم  و یا تیوسیانات آمونیوم  تهیه کرد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: گوانیدین هیدروکلراید

msds گوانیدین تیوسیانات

در صورت بلع ، در تماس با پوست یا در صورت استنشاق ، مضر است.
باعث سوختگی شدید پوست و آسیب دیدگی چشم می شود.
برای آبزیان مضر و دارای اثرات ماندگار است.
در تماس با اسیدها گاز بسیار سمی را آزاد می کند.
باز انتشار آن به محیط زیست خودداری کنید.
از دستکشهای محافظ / لباس محافظ / محافظ  چشم / محافظ صورت استفاده کنید.
در صورت بلعیدن دهان را بشویید.
در صورت تماس با پوست با آب و صابون زیادی بشویید.
در صورت تماس با چشم ها برای چند دقیقه با احتیاط با آب بشویید. در صورت وجود، لنزهای تماسی را حذف کنید. شستشو را ادامه دهید.
در صورت نگرانی فوراً با پزشک تماس بگیرید.

خطر مسمومیت خطر آسیب به پوست و چشم

قیمت گوانیدین تیوسیانات

جهت اطلاع از قیمت گوانیدین تیوسیانات تماس حاصل فرمایید.