فروش سیلیکاژل کروماتوگرافی

فروشگاه ایکس شیمی فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی گرید آزمایشگاهی و صنعتی، آماده فروش سیلیکاژل کروماتوگرافی با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشد(جهت اطلاع از قیمت و خرید سیلیکاژل کروماتوگرافی تماس حاصل فرمائید).

اطلاعات محصول در شرکت Merck آلمان

سیلیکاژل کروماتوگرافی

معرفی

سیلیکاژل در شیمی آلی و بخصوص در کروماتوگرافی لایه نازک برای تصفیه و جداسازی ترکیبات مصنوعی (یعنی برداشت محصول پس از واکنش محصولات شیمیایی استفاده می شود). 

جهت ستون کروماتوگرافی ستونی، سیلیکاژل 60 در انواع اندازه ذرات یا “مش” از جمله مش 70 – 230 (63 – 200 میکرومتر) و مش 230 – 400 (40 – 63 میکرومتر) موجود می باشد. عدد “60” در “Silica gel 60” نشان می دهد که متوسط ​​قطر منافذ ذرات سیلیس 60 است. این نوع کروماتوگرافی ستونی فاز نرمال سیلیس رایج ترین جاذب در آزمایشگاه های دانشگاه و تحقیقات صنعتی است.

همچنین سیلیکاژل کروماتوگرافی gf254 ، جهت کروماتوگرافی لایه نازک (کروماتوگرافی لایه نازک پر کاربردترین روش در صنایع داروسازی برای تمام اندازه‌گیری‌های مهم و تعیین درجه خلوص محصولات است. هم‌چنین ، کاربرد گسترده‌ای در آزمایشگاه‌های بالینی پیدا کرده است و ستون فقرات مطالعات متعدد زیست شناسی و زیست شناسی و صنایع شیمیایی شده است) موجود می باشد.

روش کروماتوگرافی ستونی

کروماتوگرافی ستونی یک روش تصفیه است که در شیمی آلی و سنتز مورد استفاده قرار می گیرد. به طور بالقوه می تواند ترکیب مورد نظر را از مخلوطی از مواد ناخواسته جدا کند. به عنوان مثال محصول یک واکنش شیمیایی با استفاده از کروماتوگرافی ستونی می تواند از مخلوط خام آن جدا شود.

کروماتوگرافی ستون از یک مرحله فاز ثابت استفاده می کند ، در غیر این صورت به عنوان یک جاذب شناخته می شود ، که به طور معمول در یک ستون شیشه ای بسته بندی می شود. نمونه های مورد استفاده متداول در مراحل ثابت شامل ژل سیلیس و آلومینا است.مخلوط ترکیبات در قسمت بالای ستون اعمال می شود و یک مخلوط حلال ، معروف به ” eluent ” یا ” فاز متحرک ” ، اجازه می دهد تا از طریق ژل سیلیس یا آلومینا جریان یابد.

اگر eluent با جاذبه از ستون کروماتوگرافی پایین بیاید ، به این روش ” کروماتوگرافی ستون گرانش ” گفته می شود. اگر از فشار مثبت برای فشار آوردن سریع تر eluent به پایین ستون استفاده شود ، به این روش ” کروماتوگرافی ستون فلش ” گفته می شود.

در کروماتوگرافی ستونی، از یک ماده جاذب قطبی مانند سیلیکاژل استفاده می شود. سیلیکاژل یکی از متداول ترین مراحل ثابت در کروماتوگرافی ستونی است. و در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارد،گرچه معمول ترین مش ها در شیمی آلی مش 70 تا 230 (63 – 200 میکرومتر) برای کروماتوگرافی ستون گرانشی و مش 230 – 400 (40 – 63 میکرومتر) برای کروماتوگرافی ستون فلش است. عدد “60” در “Silica gel 60” نشان می دهد که قطر منافذ ذرات سیلیس 60 است.

خرید سیلیکاژل کروماتوگرافی

خرید سیلیکاژل کروماتوگرافی هم اکنون در ایکس شیمی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت با گرید آزمایشگاهی .

خرید از ایکس شیمی در انواع برند و بسته بندی.