مواد شیمیایی شارلو

شرکت شیمیایی شارلو Scharlau، شرکتی است که در زمینه تولید مواد‌ شیمیایی شارلو آزمایشگاهی و محیط‌ کشت میکروبیولوژیکی فعالیت می‌کند که به دلیل کیفیت فوق‌العاده آنها در جهان شناخته شده است.

فروش مواد شیمیایی شارلو

این مجموعه بخشی از گروه علمی Scharlau می‌باشد که متشکل از شرکت‌هایی است که محصولاتی را برای استفاده آزمایشگاهی تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

شارلو، در سال 1947 در بارسلونا شروع به کار کرد و مواد شیمیایی برای سنتز آلی روانه بازار کرد. طی 15 سال گذشته، شرکت Scharlau Chemie، S.A محدوده محصولات خود را به طور گسترده‌ای گسترش داده است و به یک تامین‌کننده جهانی مواد شیمیایی و محیط‌های کشت میکروبی برای استفاده در آزمایشگاه‌ها تبدیل شده است.

بعد از اسپانیا محصولات شیمیایی شارلو  در بیش از 90 کشور در سراسر جهان یافت می‌شود. شما می‌توانید با‌استفاده از‌این محصولات کاملاً مطمئن شوید، که فرآیند آزمایش شما با محصولات شیمیایی شارلو با خلوص بالا دقیق، ایمن و موفق خواهد بود.

سبد محصولات Scharlab از شش دسته تشکیل شده است:

معرف‌های شیمیایی

میکروبیولوژی

کروماتوگرافی

ابزار عمومی آزمایشگاه

لوازم بهداشتی و ایمنی

تجهیزات آزمایشگاهی

نمایندگی شارلو در ایران

فروشگاه ایکس شیمی (اکسیر تامین تجارت ماندگار)، فعال در حوزه فروش مواد‌‌‌ شیمیایی آزمایشگاهی، دارویی و تحقیقاتی، آماده فروش محصولات شیمیایی و محیط‌های کشت میکروبی برند شارلو (Scharlau) می‌باشد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید محصولات شیمیایی برند شارلو، با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

محصولات شیمیایی برند شارلو

ISO 14001 یک استاندارد بین‌المللی است که نحوه ایجاد یک سیستم مدیریت زیست‌محیطی موثر (EMS) را بیان می‌کند. این مهم برای هر سازمانی که به دنبال کاهش اثرات زیست‌محیطی و پیروی از قوانین جهانی در زمینه‌های زیست محیطی است، قابل اجرا می‌باشد.

تا سال 2021، Scharlab تنها در سطح کارخانه‌شیمیایی ISO 14001 را دریافت کرده بود، اما نه برای دفاتر یا انبارها. در سال 2021، این شرکت روی تمدید گواهینامه ISO 14001 کار کرد و رویه‌ها، دستورالعمل‌ها و سایر اسناد را مورد بررسی قرار داد، کمیت ضایعات تولید شده و همچنین منابع مصرف‌شده در سیستم‌هایی که قبلاً در کارخانه وجود داشت مورد بازنگری قرار گرفتند و استانداردهای قابل اجرا بررسی شدند، آموزش انجام شد و افراد از طریق ویدئو کنفرانس یا جلسات حضوری از روند جدید مطلع گشتند و ممیزی داخلی و غیره انجام شد.

و در نهایت در 16 فوریه 2022، Scharlab گواهی ISO 14001:2015 را برای کارخانه، دفاتر مرکزی و انبارها دریافت کرد.

این شرکت به صورت مداوم برای داشتن محیط زیستی بهتر در تلاش است!

گواهینامه شارلو

محصولات شیمیایی برند شارلو

تصاویر‌ زیر محیط شرکت شارلو را در حین‌استفاده از خط اتوماسیون بسته‌بندی حلال تمام‌ربات  پرکن‌بطری 2.5 و 4 لیتری نشان می‌دهد. این ربات به قرار‌دادن بطری‌ها در جعبه‌ها برای ارسال بعدی کمک می‌کند.

علاوه بر‌این، یک تأیید‌کننده برچسب نصب شده است که کدهای QR را می‌خواند و بطری‌ها را به گونه‌ای قرار می‌دهد که ربات بتواند آنها را به طور خودکار بردارد. کارگر فقط باید جعبه را آماده کند و ربات را برای قرار دادن بطری‌ها فعال کند.

خط تولید شارلو خط تولید مواد شیمیایی شارلو

خرید مواد شیمیایی شارلو

یکی‌دیگر از دلایلی که ما به شما استفاده از محصولات برند شارلو را توصیه می‌کنیم، دریافت یک گواهینامه معتبر دیگر به وسیله‌ی این شرکت می‌باشد. که در آن صلاحیت فنی برای اندازه‌گیری pH مورد تایید قرار گرفته است (شماره اعتبار: 1411/LE2609).

با استفاده از استانداردهای PH ،Scharlau اندازه‌گیری شده بر اساس ISO/IEC 17025، آزمایشگاه‌ها اطمینان بیشتری به اندازه‌گیری صحیح مقدار pH دارند. مزایای استفاده از این استانداردهای pH عبارتند از:

 اعتماد به نتایج تحلیلی
اسناد موجود برای ممیزی
تضمین برای سیستم مدیریت کیفیت
کیفیت و قابلیت اطمینان استانداردها
فزایش اعتماد به نفس در آزمون
تجزیه و تحلیل انجام شده توسط پرسنل واجد شرایط

برای اطلاعات بیشتر در مورد طیف کامل استانداردهای pH اندازه گیری شده بر اساس ISO/IEC 17025، این قسمت را مشاهده بفرمایید.

گواهینامه شارلو

کاتالوگ محصولات در شرکت Scharlau

cataloge scharlau

تصویر راکتور R6

نصب و راه‌اندازی راکتور R6 با ظرفیت 3500 لیتر که عمدتاً به تولید و خالص سازی استونیتریل اختصاص دارد.

راکتور r6