ان-(1-نفتیل)اتیلن دی آمین دی هیدروکلراید

فروشگاه ایکس‌شیمی، فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی، دارویی و تخصصی، آماده فروش ان-1-نفتیل اتیلن دی آمین دی هیدروکلراید با قیمت و کیفیت مناسب می‌باشد. ( جهت اطلاع از قیمت و خرید با ما تماس حاصل فرمایید).
ان-1-نفتیل-اتیلن-دیامین

N-(1-Naphthyl)ethylenediamine dihydrochloride

N-(1-نفتیل) اتیلن دی آمین دی هیدروکلراید (NEDA · 2HCl) ماده‌ای سفید رنگ و تقریبا بی‌بو دارای فرمول C12H16Cl2N2 و cas number1465-25-4 می‌باشد و به عنوان یک مولکول دهنده عمل می‌کند و کمپلکس‌های انتقال بار (CT) را با گیرنده π (کینول و اسید‌ پیکریک)، گیرنده σ (ید) و گیرنده‌های مداری خالی با کلرید‌قلع و کلریدروی تشکیل می دهد. این کمپلکس‌ها توسط طیف سنجی مدت زمان نابودی پوزیترون (PAL) مورد بررسی قرار می‌گیرند.
N-(1-Naphthyl)ethylenediamine dihydrochloride یک دی آمین ساده است که به عنوان یک عامل جفت‌کننده در تجزیه و تحلیل اسپکتروفتومتری تیول‌ها، آمین‌های معطر، سولفونامیدها، آمینوفنول‌ها، دینیتروآنیلین‌ها و کلروآنیلین‌ها گزارش شده است. ترکیبات مورد نظر را می‌توان دیازوتیزه کرد و سپس با N-(1-Naphthyl)ethylenediamine در فرآیندی به نام واکنش براتون-مارشال جفت کرد و یک مشتق دیازو از گونه اصلی تولید کرد که سپس به راحتی با روش‌های اسپکتروفتومتری تجزیه و تحلیل می‌شود. بیشتر بدانید

کاربرد

محلول N-(1-نفتیل) اتیلن دی آمین دی هیدروکلراید در اسید سولفوریک- متانول ممکن است برای تعیین کمیت قندها استفاده شود.
n- (1-naphthyl) ethylenediamine dihydrochloride ممکن است در سنتز 5- [1،2] dithiolan-3-yl-pentanoic اسید [2- (نفتالین-1 یلامینینو)-آمید (DPP) با واکنش استفاده شود با (±) -1،2-دی تیولان-3-پنتانوئیک اسید در حضور N- (3-dimethylaminopropyl) -N’-ethylcarbodiimide هیدروکلراید و N-hydroxysuccinimide. محلولی که از حل کردن N- (1-نفتیل) اتیلن دی آمین دی هیدروکلراید در اسید سولفوریک- متانول تشکیل می‌شود، ممکن است به عنوان یک معرف برای تشخیص قندها در مقیاس نانو در صفحات لایه نازک کروموتوگرافی استفاده شود.
ان-(1-نفتیل)اتیلن دی آمین دی هیدروکلراید برای تهیه محلول رنگ آمیزی برای تجسم محصول واکنش‌ (های) آنزیم‌های فعال نشاسته، حاوی α-1، 4 و α-1، 6 پیوند نازک گلوکز استفاده شده است. کروماتوگرافی لایه‌ای همچنین در سنجش‌های اصلاح شده Saville و Griess استفاده شده است.

عامل جفت کننده برای تعیین اسپکتروفتومتری آمینو فنل‌ها، فنیلن دی آمین‌ها، دینیتروآنیلین‌ها، کلروآنیلین‌ها، تیول‌ها و سولفونامیدها.

خطر مسمومیت

خرید ان-(1-نفتیل)اتیلن دی آمین دی هیدروکلراید

جهت خرید و اطلاع از قیمت و موجودی  N-(1-Naphthyl)ethylenediamine dihydrochloride گرید آزمایشگاهی با همکاران ما در ایکس شیمی تماس حاصل فرمایید.