6- بنزيل آمينو پورين (6-benzyladenine)

فروشگاه ایکس‌شیمی، فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی، دارویی و تخصصی، آماده فروش 6-بنزیل آمینو پورین برند اصلی، هندی، چینی با قیمت و کیفیت مناسب می‌باشد. ( جهت اطلاع از قیمت و خرید با ما تماس حاصل فرمایید).
فروش6-بنزیل-آمینو-پورین

6- بنزیل آمینو پورین یک تنظیم کننده رشد گیاهی است که متعلق به کلاس سیتوکینین‌های مصنوعی نسل اول مورد استفاده در کشاورزی است  که با تحریک تقسیم سلولی باعث رشد و نمو گیاهان می‌شود.

6-بنزیل آدنین که 6-بنزیل آمینو پورین نیز نامیده می‌شود، یک سیتوکینین مصنوعی است که تقسیم سلولی را در گیاهان تحریک می‌کند. از جمله اقدامات دیگر، رشد گیاه را تحریک می‌کند، باعث شکوفه‌دهی گیاه می‌شود و کیفیت میوه را بهبود می‌بخشد. سیتوکینین ها از خانواده هورمون‌های رشد گیاهی هستند.

بیشتر بدانید…

شاید برای شما جالب باشد( جیبرلیک اسید) / ایندول 3 استیک اسید

کاربرد

6- بنزیل آمینو پورین استفاده می‌شود:
برای القای جوانه زدن در مواد گیاهی
در محیط جوانه‌زنی بذر برای کشت‌بذر

6- بنزیل آمینو پورین بنزیل آدنین (BAP) همانطور که پیشتر به آن اشاره شد یک سیتوکینین مصنوعی است(سیتوکینین‌ها از خانواده هورمون‌های رشد گیاهی هستند. به عنوان بخشی از تحقیقات پیشگام خود در تنظیم کننده‌های رشد گیاه، فیزیولوژیست گیاهی Folke K. Skoog در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون، 6-benzyladenine را سنتز کرد و کارایی آن را نشان داد). که همراه با اکسین‌ها باعث واکنش رشد و نمو گیاه می‌شود. BAP یک مکمل سیتوکینین پرکاربرد برای محیط‌های رشد گیاهی مانند محیط کشت موراشیگه و اسکوگ، محیط گامبورگ و محیط N6 چو است.

مضر برای سلامتی مضر برای طبیعت خطر مسمومیت

خرید 6-بنزیل آدنین

جهت خرید و اطلاع از موجودی و قیمت، با همکاران ما بر روی whatsapp در ارتباط باشید.