زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه

اکتان ۱ سولفونیک اسید سدیم سالت

اکتان ۱ سولفونیک اسید  یک ترکیب شیمیایی با فرمول C8H17NaO3S و cas number 5324-84-5 و کد مرک 118307 می باشد که می توان از آن برای تهیه سورفکتانت استفاده کرد. نشان داده شده است که غلظت بهینه بالایی برای تشکیل کف پایدار دارد و با نمونه گیری خون، اثر آبگریز و هیدروکلراید استر سازگار است.

اکتان ۱ سولفونیک اسید سدیم سالت

اکتان ۱ سولفونیک اسید نیز به عنوان یک روش تحلیلی برای تشخیص یون سولفات در حضور سایر یون ها بر اساس واکنش پذیری آن با پرمنگنات پتاسیم استفاده شده است.

حد تشخیص 0.1 ppm با محلول واکنش حاوی 1٪ نمک سدیم اکتان سولفونیک اسید و 3٪ پرمنگنات پتاسیم است. پایداری شیمیایی در pH 2 بیشتر از pH 7 است زیرا گروه سولفونات در pH پایین به عنوان یک بافر عمل می کند. 1-اکتان سولفونیک اسید سدیم سالت  را می توان با استفاده از آشکارساز فلورسانس یا آشکارساز الکتروشیمیایی پس از واکنش با فنل فتالئین در محلول اسیدی تعیین کرد.

اطلاعات عمومی ۱-اکتان سولفونیک اسید سدیم سالت

همچنین بخوانید : ۱- هپتان سولفونیک اسید سدیم سالت

موارد ایمنی

H314: باعث سوختگی شدید پوست و آسیب چشم می شود.
P260: گرد و غبار حاصل از این ماده را تنفس نکنید.
P280: از دستکش محافظ / لباس محافظ / محافظ چشم / محافظ صورت / محافظ شنوایی استفاده کنید.
P303 + P361 + P353: در صورت قرار گرفتن بر روی پوست (یا مو): بلافاصله تمام لباس های آلوده را درآورید. پوست را با آب بشویید.
P304 + P340 + P310: در صورت استنشاق: فرد را به هوای تازه ببرید و برای تنفس راحت باشید. فوراً با مرکز مسمومیت/پزشک تماس بگیرید.
P305 + P351 + P338: در صورت ورود به چشم: چند دقیقه با احتیاط با آب بشویید. لنزهای تماسی را در صورت وجود و انجام آسان بردارید. به آبکشی ادامه دهید.
P363: لباس های آلوده را قبل از استفاده مجدد بشویید.

خطر آسیب به پوست و چشم

خرید 1-اکتان سولفونیک اسید سدیم سالت

خرید ۱-اکتان سولفونیک اسید سدیم سالت که یکی از حیاتی ترین اجزا  در انواع کاربردهای صنعتی می باشد با توانایی خود در افزایش سرعت واکنش و بهبود عملکرد محصول، به عنوان یک دارایی ضروری در صنایع متعددی از جمله نفت، داروسازی و مواد شیمیایی کشاورزی می باشد.

تعهد ایکس شیمی به پایداری تضمین می‌کند که مشتریان ما نه تنها از راه‌حل‌های شیمیایی درجه یک بهره می‌برند، بلکه به مسئولیت‌های زیست‌محیطی نیز توجه دارند. برای کسانی که به دنبال ۱-اکتان سولفونیک اسید سدیم سالت با گرید برتر و قیمت های رقابتی هستند،ما در خدمتشان هستیم

منابع:

biosynth

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها