خرید ال لیزین

فروشگاه ایکس شیمی فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی، آماده فروش ال لیزین هیدروکلراید آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب می باشد.(جهت خرید ال لیزین و اطلاع از قیمت ال لیزین، تماس حاصل فرمائید).

خرید ال لیزین

اطلاعات محصول در شرکت مرک آلمان

ال لیزین چیست

ال لیزین مونو هیدروکلراید ( L-Lysine monohydrochloride )، یک ماده شیمیایی با فرمول C6H15ClN2O2 و cas number: 657-27-2، دارای رنگی سفید و بویی ضعیف و دارای حلالیت در آب می باشد.

مکمل ال لیزین

L-Lysine یک مکمل غذایی است که حاوی بیولوژیکی فعال L- ایزومر اسید آمینه ضروری لیزین، با فعالیت بالقوه ضد مخاطی است. با مصرف خوراکی، L-lysine  می‌توان باعث تقویت عملکرد سالم بافت، رشد و بهبود سیستم ایمنی بدن شد. L-Lysine باعث جذب کلسیم می‌شود، و همچنین برای تولید کارنیتین و تشکیل کلاژن ضروری است. از آنجا که کلاژن برای نگهداری بافت پیوندی ضروری است، این عامل همچنین ممکن است به بهبود زخم های مخاط کمک کند. مصرف ال لیزین ممکن است به کاهش و جلوگیری از موکوزیت ناشی از پرتودرمانی یا شیمی درمانی کمک کند.

باعث جذب کافی کلسیم در بدن می‌شود. به تشکیل کلاژن (که غضروف استخوان و بافتهای همبند را تشکیل می دهد) کمک می‌کند. کمک به تولید آنتی بادی‌ها، هورمون‌ها و آنزیم‌ها.
مطالعات اخیر نشان داده است که لیزین با بهبود تعادل مواد مغذی که باعث کاهش رشد ویروسی می‌شود ، در برابر ابتلا به تبخال موثر است. کمبود ال لیزین ممکن است منجر به خستگی، عدم توانایی در تمرکز، تحریک پذیری، خون افتادگی چشم‌ها، عقب افتادگی در رشد، ریزش مو، کم خونی و مشکلات تولید مثل شود.
L-lysine یک اسید آمینه ضروری است. مقادیر عادی مصرف لیزین حدود 8 گرم در روز یا 12 میلی گرم بر کیلوگرم در بزرگسالان مشخص شده است.
کودکان و نوزادان برای یازده تا دوازده سالگی به 44 میلی گرم در کیلوگرم در روز و روزانه 97 تا 3 میلی گرم در کیلوگرم در کودک نیاز دارند.
لیزین در مقایسه با سایر اسیدهای آمینه دیگر در عضلات بسیار متمرکز است.

(جهت خرید ال لیزین با ما تماس بگیرید)

منابع ال لیزین

ال لیزین در غذاهایی مانند جوانه گندم، پنیر کلم و مرغ به صورت سرشار وجود دارد. از بین محصولات گوشتی،  گوشت خوک بیشترین غلظت لیزین را دارند. میوه ها و سبزیجات به جز آووکادو حاوی لیزین کمی هستند.

متابولیسم طبیعی لیزین به بسیاری از مواد مغذی از جمله نیاسین، ویتامین B6، ریبوفلاوین، ویتامین، اسید گلوتامیک و آهن وابسته است.
آرژنین بیش از حد لیزین را تضعیف می کند.

کمبود ال لیزین

ال لیزین ممکن است یک ماده کمکی مفید در درمان پوکی استخوان باشد. اگرچه رژیم های غذایی با پروتئین بالا باعث از بین رفتن مقادیر زیادی کلسیم در ادرار می‌شوند، اما کمبود لیزین نیز این مشکل را ایجاد می‌کند. لیزین ممکن است یک درمان کمکی باشد زیرا باعث کاهش تلفات کلسیم در ادرار می‌شود. کمبود لیزین همچنین ممکن است منجر به نقص ایمنی شود. نیازهای این اسید آمینه احتمالاً در اثر استرس افزایش می یابد.
سمیت لیزین با دوزهای خوراکی در انسان رخ نداده است. دوزهای لیزین در حال حاضر بسیار اندک هستند و ممکن است نتوانند به غلظت های لازم برای اثبات برنامه های درمانی بالقوه برسند. متابولیت‌های لیزین، اسید آمینه کاپروئیک و کارنیتین در حال حاضر پتانسیل درمانی خود را نشان داده اند. روزانه سی گرم اسید آمینه کاپروئیک به عنوان یک دوز اولیه روزانه در درمان اختلالات لخته شدن خون مورد استفاده قرار می‌گیرد، این نشان می‌دهد که هنوز دوزهای مناسب لیزین، پیشرو آن، هنوز در پزشکی مورد استفاده قرار نگرفته است. میزان کم لیزین در بیماران مبتلا به پارکینسون، کم کاری تیروئید، بیماری کلیوی، آسم و افسردگی مشاهده شده است. اهمیت دقیق این سطوح مشخص نیست ، اما لیزین درمانی می‌تواند سطح عادی را به همراه داشته باشد و با بهبود برخی از بیماران با این شرایط همراه بوده است. هیدروکسیلیسین غیر طبیعی افزایش یافته که تقریباً در تمام بیماریهای مزمن دژنراتیو مزمن و درمان کومادین یافت می‌شود. سطح این نشانگر استرس ممکن است با دوزهای زیاد ویتامین C بهبود یابد. لیزین به ویژه در درمان ماراسوس (هدر رفتن) و تبخال ساده مفید است. رشد مصرف ال لیزین، رشد تبخال  را متوقف می‌کند، و در مطالعات بالینی به کاهش تعداد و بروز زخم های سرماخوردگی کمک کرده است. دوز مورد استفاده مطالعه کافی نشده است، اما اثرات بالینی مفیدی در دوزهای مختلف از 100 میلی گرم تا 4 گرم در روز رخ می‌دهد. دوزهای بالاتر نیز ممکن است مفید باشد و میزان سمیت در دوزهای بالای 8 گرم در روز گزارش نشده است. رژیم‌های غذایی سرشار از لیزین و کم آرژنین می‌توانند در پیشگیری و درمان تبخال مفید باشند.

(جهت خرید ال لیزین با ما تماس بگیرید)