فروش دی ایزو بوتیل کتون

فروشگاه ایکس‌شیمی، فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی، دارویی و تخصصی، آماده فروش دی ایزو بوتیل کتون با قیمت و کیفیت مناسب می‌باشد. ( جهت اطلاع از قیمت و خرید با ما تماس حاصل فرمایید).

DIISOBUTYL KETONE چیست

دی ایزو بوتیل کتون (DIBK) مایعی بی‌رنگ و پایدار با بوی شیرین و قابل اشتعال است این ماده حلال در آب نمی‌باشد اما با این وجود در اکثر حلال های آلی به خوبی حل می شود.

Synonyms: (iso-C4H9)2CO; 2,5-dimethyl-4-heptanone; 2,6-dimethyl-4-heptanon; 2,6-dimethyl-4-heptanone (diisobutyl ketone); 2,6-dimethyl-heptan-4-on; 2,6-dimethylheptan-4-on; 2,6-dimethyl-heptan-4-on; 2,6-dimethyl-heptan-4-one

اطلاعات بیشتر در شرکت مرک آلمان ( IP ایران مسدود می‌باشد).

دی ایزو بوتیل کتون

کاربرد دی ایزو بوتیل کتون

DIBK به طور گسترده در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. قدرت حلالیت خوب برای بسیاری از رزین‌های مصنوعی، از جمله رزین‌های وینیل، اکریل، آلکید، پلی‌استر و اپوکسی را می‌توان از جمله مزیت‌های این ماده برشمرد. همچنین می‌توان از آن به عنوان حلال در لاک‌های نیتروسلولزی، استفاده کرد. همچنین به عنوان حلال در صنایع چسب، جوهر و چاپ مورد استفاده قرار می گیرد.

 Diisobutyl ketone همچنین در معدن به عنوان یک کمک کننده در استخراج مواد معدنی و طلا و همچنین فلزات خاکی از محلول‌های آبی، به عنوان مثال برای اهداف تحقیقاتی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین به عنوان یک حلال و کمک به فرآیند استخراج و تبلور مجدد و به عنوان یک جزء دارویی در صنعت داروسازی مورد استفاده مقرار می‌گیرد.DIBK همچنین یک جزء مهم در تولید دی ایزو بوتیل کربینول است.

شاید برای شما جالب باشد:

1-هپتان سولفونیک اسید سدیم سالت

ایمنی (MSDS)

استنشاق بخارات مجاری تنفسی را تحریک می‌کند. همچنین می‌تواند باعث سرفه، سرگیجه، بی حالی، حالت تهوع، استفراغ و سردرد شود. غلظت بالاتر می‌تواند باعث افسردگی سیستم عصبی مرکزی، کما و خاموشی مغز شود. بوی DIBK در غلظت بسیار کمتر از آن که دارای اثرات مضر است قابل تشخیص است و باید همین امر هشداری کافی برای رعایت نکات ایمنی در کار با این ماده باشد. می‌تواند باعث تحریک پوست شود که خود را با قرمزی و سوزش نشان می‌دهد. هم مایع و هم بخارات آن باعث تحریک، قرمزی و درد چشم می‌شود. باعث تحریک دستگاه گوارش می شود. علائم مسمومیت می‌تواند شامل حالت تهوع، استفراغ و اسهال باشد.

 مایع و بخار قابل اشتعال.
ممکن است باعث تحریک تنفسی شود.
دور از گرما، سطوح داغ، جرقه، شعله باز و سایر منابع اشتعال نگهداری شود. سیگار کشیدن ممنوع.
در ظرف را محکم بسته نگه دارید.
از تجهیزات الکتریکی/تهویه/روشنایی ضد انفجار استفاده کنید.
از ابزارهای بدون جرقه استفاده کنید.

خطر آتش زا بودن خطر مسمومیت

خرید دی ایزو بوتیل کتون

جهت خرید دی ایزو بوتیل کتون و اطلاع از موجودی و قیمت این محصول، لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.