زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

خرید گلوتامین

خرید گلوتامین در فروشگاه ایکس شیمی فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی گرید آزمایشگاهی و تجاری با قیمت مناسب. جهت خرید گلوتامین پودری از برندهای معتبری چون مرک آلمان و همچنین برندهای چینی، با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

خرید گلوتامین

گلوتامین چینی ما در بسته بندی های ۱ کیلوگرمی تا ۲۵ کیلوگرمی مناسب از لحاظ قیمت جهت تولید همراه با آنالیز معتبر.

اطلاعات محصول در شرکت Merck آلمان

فروش ال گلوتامین

تولید گلوتامین

ال گلوتامین به دو صورت صنعتی و طبیعی قابل تولید می‌باشد. که در روش صنعتی آن به صورت میانگین 40 گرم در لیتر در 2 روز با استفاده از گلوکز به عنوان منبع کربن گلوتامین تولید می‌شود.
 در تولید گلوتامین به صورت طبیعی، مهمترین بافت تولید کننده گلوتامین توده عضلانی می‌باشد که حدود 90٪ از کل گلوتامین تولید شده را تشکیل می دهد. ال گلوتامین همچنین به مقدار کم توسط ریه ها و مغز آزاد می‌شود. اگرچه کبد نیز قادر به تولید گلوتامین مناسب است، اما نقش آن در متابولیسم گلوتامین تنظیم کننده است تا به عنوان یک تولید کننده، زیرا کبد مقادیر زیادی گلوتامین موجود در روده را دریافت می‌کند.


(خرید گلوتامین در ایکس شیمی)

قیمت گلوتامین

مصرف کنندگان ال گلوتامین در بدن

بیشترین مصرف کننده گلوتامین سلول های روده، سلول های کلیوی برای تعادل اسید و باز، سلول های ایمنی و، بسیاری از سلول های سرطانی هستند.

بهترین قیمت

نکات ایمنی گلوتامین

گلوتامین در بزرگسالان و در نوزادان نارس بی‌خطر است. اگرچه گلوتامین به گلوتامات و آمونیاک متابولیزه می‌شود، و هر دو اثر عصبی دارند، اما غلظت آنها زیاد افزایش نمی‌یابد و هیچ عارضه عصبی جانبی نامطلوبی مشاهده نمی‌شود. میزان ایمن مشاهده شده برای میزان مصرف L-glutamine در بزرگسالان سالم مقدار 14 گرم در روز می‌باشد.
در مصرف گلوتامین در خانه برای افرادی که دارای نارسایی کبدی هستند عوارضی ذکر شده است.
اگرچه گلوتامین هیچ تاثیری در تکثیر سلول های توموری ندارد، اما هنوز هم ممکن است مصرف مکمل گلوتامین در بعضی از انواع سرطان مضر باشد.
قطع مصرف گلوتامین در افرادی که به مدت زیادی و مقدار زیاد از این ماده استفاده کرده اند و با بدن سازگار بوده است، ممکن است بدن را با مشکلاتی مواجه کند که از آن می‌توان به اختلالات روده اشاره کرد.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها